31 stycznia 2008

Akcja widelec


Różne, różniste spotykało się formy protestów, ale ten wydaje się najbardziej idiotyczny.

Serwis tvn24 informuje odbiorców iż policja zamierza na początku lutego rozpocząć akcję protestacyjną pod niecnym kryptonimem "widelec".
Akcja rozpoczyna się piątego lutego, wtedy to policjanci wyślą na adres Komendy Głównej Policji paczki z aluminiowymi widelcami.

Ja osobiście wpadnę do kościoła i mimo że jestem agnostykiem bardziej niż katolikiem pomodlę się za chłopaków.

Wciąż szerząca się bieda wśród policji, trzynastki, piętnaście okrutnych lat muszą na emeryturę czekać, dopiero co podwyżki. Ah, źle się dzieje w tym kraju, źle. A najgorzej to już mają Ci z drogówki.
Apeluję do was mendy które czytają tego bloga:
pomóżmy policjantom, poślijmy im łyżki.
Widelce maja symbolizować głodowe pensje, niech zatem łyżka symbolizuje czerpanie z oceanu korupcji.

I parę groszy na czapeję, bo Rzecznik KSP Mariusz Sokołowski zgubił goniąc przestępców pewnikiem.

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a Tobie kurwa siekiere w głowe wyślem y w związku z gównem które zalega Ci w głowie zebyś mógł je wydłubac łapami (które masz)

westsiderr pisze...

Skończ już kurwa i czekaj na ofiare jakąś. Przyczajony tygrys, ukryty smok. Morda w kubeł i cierpliwie czekaj. Ktoś tu w końcu musi przyjść :)

Anonimowy pisze...

Co ja mam tu cholera napisać? Sama nie wiem... Może to, że life is brutal. I blog jest do dupy rzecz jasna :D I to, że zdania mi się nie kleją i może jeszcze to, że czasem mam wszystkiego dość !

westsiderr pisze...

[Paulla @ GG]
wezdrajder 18:50:21
okres masz kurwa czy co ?
wezdrajder 18:50:27
Miałaś mi pocisnąć
Paulla 18:51:00
zaraz jeszcze sa inne noty

Anonimowy pisze...

A czy ty patrioto wysłałeś już łyżkę?? A pozatym zastanawiam się i może mi odpowiesz co skłoniło cię do napisanie tego posta, skoro wszystko masz w dupie?? Pisanie dla samego pisania?? Proponuję ci żebyś zajął się żoną (o ile jeszcze ją masz) i synkiem, który z tego co wiem jeszcze się nie zdemoralizował.

westsiderr pisze...

Wypierdalaj :)

Anonimowy pisze...

no widze że zbyt dużo do powiedzenia to ty nie masz. :) no chyba że twoja rodzina to temat drażliwy i Pan "wszystko na nie" wkoncu się zastanowi i dojdzie do wniosku, i napisze coś pozytywnego.Będe śledził bloga non stop (oczywisice juz mam na stronie startowej)

westsiderr pisze...

Czy Ty jestes kurwa normalny? Co ma rodzina do bloga? Chcesz sie podraznic to wyjdz na podworko szczekac na samochody i wypierdalaj.

Anonimowy pisze...

anonimowy : pare spraw do Ciebie.
1. Nie ma anonimowosci w internecie.
2. Chcesz sie komuś w życie wpierdalać ? proponuje zacząć oglądać big brothera i wysyłac im konstruktywne smsy ( w konkursach debilu)
3. Jego światopogląd i osąd na pewne sprawy może budzić pewne wątpliwości co do kurwa orzecznictwa sądu w jego przypadku jednak nie Tobie dane jest opierdalać go, jego matke, nienarodzone wszystkie dzieci oraz psa.
4. Uważam ze masz małe jaja i Twoja stara gotuje kurwa grzyby na kuchence polowej i w dodatku kisi ogóra i jest jebanym maskonurem i kurwa smierdzacym sierciuchem
5.Tez bede fajny i bede anonimowy. A zaklad ze west bedzie wiedzial kto to napial ?


Podsumowujac: jestes pipom.
znalazlem dobry kawalek dla Ciebie
http://mp3.wp.pl/p/strefa/posluchaj/lofi,16487.html

Anonimowy pisze...

pisze się pipą nieuki. ale ten anonimowy wyzej ma racje. nie mozna na rodzine sie czepiac bo to nie ma nic wspolnego z blogiem. zreszta kto powiedzial ze na blogu trzeba pisac co naprawde sie mysli? on nie jest "panem na nie". przeciez pisal ze popiera akcje.

Anonimowy pisze...

a skąd kurwa wiesz ze ja nie wiem jak sie pisze ? przecież to wszystko jest chuja warte. z polskiego miałem 5, kurwa wygrywałem konkursy i kurwa nie sadze żeby pizda z zaplombowanym zębem na przedzie była predestynowana do tego by móc mnie poprawić. Jakbym chciał by ktoś mnie poprawiał to wiedz że kurwa na sto procent bym o tym kurwa głośno i wyraźnie zakomunikował całej jebanej społeczności. I nie wydaje mi się by taki jebany obszczymurek był w stanie mnie wkurwić.
wkurwiłeś mnie umysłowy nie dojebie, tym lakonicznym stwierdzeniem że to się inaczej pisze. kurwa. Czy mój nick to ściera byś po mnie jechał? nie kurwa. Więc spierdalaj. Mój nick to CzegoKurwa? i proszę sie tego trzymać do chuja wafla i jebanego pytonga zagubionego w okrężnicy!

Słowem zakończenia: CHUJ CI W DUPĘ!


NB. Na blogu można pisać chuj sie wie co, z chujowego powodu i w dodatku z chujem w dłoni.

westsiderr pisze...

I w ten dzień zszedł Pan z podwyższenia swego i lud swój w nienawiści i wojnie słownej pogrążony. I zadowolony był Pan z tego, albowiem umiłowanie bliźniego to chujstwo fałszywe. Nienawiść i śmierć w okrutnie czarnych odbytu trzewiach godłem jego, a czegokurwa zaszczytu dostąpi kąpania się w morzu krfffiii, albowiem tępicielstwem chujstwa pod mą nieobecność zajmuje się. Niech nie będzie Ci dane czegokurwa, chwil dożyć w których idiotyzm wytępiony całkowicie zostanie, albowiem czas wtedy nadejdzie gdy bracia tępiciele podsiębiernie niszczyć nawzajem będą się musieli z braku ofiar